Az év idezéte

Egy időben minden évhez kerestem egy idézetet, amit a naptáram elejébe feljegyeztem és ez egyféle mottója volt az adott évnek. Volt, hogy csak áprilisban találtam meg az igazit, addig nem éreztem egyiknél sem, hogy igen, ez az. Aztán az utóbbi pár évben valahogy ez is elhanyagolódott. De mostanában megint kezdek magamra találni, kerestem is idézetet a mostani hangulatomhoz megfelelően. Idén kettő lesz, a lenti mellett még szeretnék valamit, ami emlékeztet rá, hogy az életünk minden percét tudatosan használjuk (vagy éppen ne használjuk) ki, hogy az életünk egyetlen területén se sodródjunk az árral, hanem tudatosan döntsünk és valahogy arra sarkal, hogy többet foglalkozzak az egészséggel, különösen, hogy több időt szánjak a rendszeres mozgásra. Na, hát ez az, amit még nem találtam meg (ötleteket szívesen várok a commentek között), de a másik idézetre már rábukkantam. Íme:

„Nem az a boldogság, ha megkapjuk, amire vágyunk, hanem ha élvezzük, amink van.”

0 Responses: